Klacht: niet goed op de hoogte gebracht

op 28 juni 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een nieuw contrat bij kpn genomen ik kreeg vandaag gelijk een
herindering en of ik even 98.60 wil betalen dus ik gebeld en gevraagt waar dat bedracht uit bestond de gene die aan de telefoon zij dat twee maanden was een maand voor uit en 25 euro aansluit kosten
ik heb gezegt dat ze nooit in de winkel over aansluitkosten hebben gehad hij dat ik mijn contract maar na moest lezen maar sorry dit is toch een taak van de mensen die in de winkel staan als dit wist had ik gewoon bij t mobil gebleven die geen administratie kosten en zeker niet zo twee maand laten betalen waarom hadden u geen rekening voor 8 mei kunnen sturen en juli ik heb nu betaald maar ik kan indenken als het niet zo breed heb dit rauw op je dak komt

gr alida rewijk

Gewenste Oplossing:

waneer de administratie kosten worden terug gegeven

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alida63