Klacht: Niet goed, ook geen geld terug

op 11 juli 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

7 maart 2012, telefonisch besteld, betaling via automatische incasso
9 maart 2012, € 89,85 afgeschreven van mijn rekening
22 maart 2012, pannen set ontvangen

De pannen voldeden niet aan mijn verwachtingen.
28 maart 2012, retour formulier ingevuld en de pannen in de originele verpakking aangetekend verstuurd.
29 maart 2012, om 9.55 uur bezorgd bij Tommy Teleshopping B.V. in Mijdrecht.

Tot op heden 11-7-2012 heb ik nog niks van Tommy mogen vernemen. Er wordt een automatisch mailtje gestuurd als antwoord op mijn mailtje, verder hoor ik niks. De klanten service is constant in gesprek. De bestellijn is direct bereikbaar maar kunnen mij niet doorverbinden met de klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Zoals wordt aangegeven in de voorwaarden, niet goed geld terug, wil ik € 89,85 terggestort hebben op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 14 augustus 2012 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Aankoopbedrag is reeds bijgeschreven.

Alle klachten die gemeld zijn door Wike Botma