Klacht: Niet goed ingelicht!!!

op 21 augustus 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Wij, mijn gezin van 5personen, wilden met de trein naar Amsterdam. Wij hebben nog nooit met de trein gereisd, vandaar dat ik de klantenservice van de ns heb gebeld wat voor ons het voordeligst is om te reizen. Wij werden alleen maar naar de kaartautomaten op het station verwezen, ook na aanhoudelijk vragen of dat de goedkoopste oplossing was. Dus naar het station gegaan en kaarten gekocht, totaal € 117,50 retourtje. Toen we een paar dagen later familie spraken en vertelden dat we met de trein met ons gezin best wel wat geld kwijt waren, zeiden hun dat we ook een groepskorting voor 4 personen konden kopen ter waarde van €55 (retourtje ook nog) en 1 xtra kaartje van 2,50. Dus in totaal een retour naar Amsterdam voor 57,50 met ons 5 en. We hebben verdorie nog gebeld van te voren met de ns en gevraagd wat de goedkoopste oplossing voor ons kon zijn!!!! We hadden dus de helft goedkoper kunnen reizen. Na aanleiding heb ik hierover weer met ns gebeld en mijn eerste gesprek was niet opgenomen waardoor ik met 1 gratis kaartje ( wat voor ons dus maar een kaartje van €2,50 is) ben \”afgekocht\”!!!

Ik ben tevreden met een betere compensatie dan het uiteindelijke treinkaartje wat we hebben gekregen!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Alle klachten die gemeld zijn door Haroldvdwerf