Klacht: Niet goed geadviseerd

op 02 oktober 2017 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

Ik ben in verwachting van mijn eerste kind en alles is nieuw voor mij. Ik had ook gee flauw idee wat ik allemaal moest aanschaffen, op het internet botste ik tegen baby uitzet lijstjes aan. Ik ging winkels langs om prijzen te vergelijken… toen eenmaal binnengestapt bij prenatal kwam er een medewerker met hele goeie verkooppraatjes alsof hij ruimte dat wij nieuwe ouders zouden worden. Er word in prenatal dus vipshopping aangeboden. Dat houd in.. je complete babyuitzet aanschaffen bij prenatal zelf en hoe hoger het bedrag des te meer korting je krijgt. Ik als nieuwe moeder dacht zo dat is wel heel erg goed en dat zal ons veel geld besparen… dus heb ik een afspraak gemaakt met prenatal.. we werden geholpen door een onwijs lief vrouwtje, ze moest ook onwijs lief zijn want ze moest natuurlijk dingen verkopen. Ze heeft mij die avond de duurste dingen aangesmeerd, ipv te vragen naar wat ik nodig heb het was echt letterlijk alleen het duurste willen verkopen.. oké dan heb ik het nodige aangeschaft met 10 procent korting… zie ik een paar weken later mama mazzeldagen, overal 20 procent of meer korting op alle artikelen die we hebben aangeschaft… nou dan voel je je wel belazerd hoor. Ik vond dat ze wel even mochten vragen wanneer ik ben uitgerekend en dat er in die weken eventuele kortingen zijn, want daar heb ik naar gevraagd… dus afgelopen weekend baalde ik enorm toen ik die hoge afprijzingen in de winkel zag! Laat je niet belazeren tijdens die VIP shopping.. kijk goed verder en als ke bij prenatal spullen wil aanschaffen, hoeft niet de duurste en schaf het aan met de mama mazzeldagen!!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AsmaYasar