Klacht: Niet geschikt voor voor mindervaliden (scootmobiel) en slecht personeel

op 27 juli 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Kruivat: De Gors Almelo
Op woensdag 26-07-2017 met de scootmobiel bij de kassa gemeld, omdat de winkel voor scootmobielen niet begaanbaar is, (of dat wettelijk mag ?) De kassa was niet bezet, de beide dames waren in de winkel bezig,
Uiteindelijk komt de eerste dame, die wist niet waar het product dat ik wilde hebben lag, hulp werd ingeroepen van de tweede dame, die pakt het product, en geeft het aan mij.
Dame twee verdwijnt, dame één gaat andere klanten helpen, ik zit voor piet snot te wachten om af te rekenen.(latere klanten gingen voor !)
Als ik daar wat van zeg, krijg ik van haar te horen, dat ik maar geduld moet hebben, daar werd ik boos over !.
Ik heb de dame twee, die mij mijn product gaf gezegd dat ze bij het geven van het product direct had moeten afrekenen.
Van haar moest ik me niet zó asociaal gedragen.

Ik ben zéér teleurgesteld in de kwaliteit van het personeel !
Ik heb de dames gemeld dat ik een klacht zou indienen, dat maakte de dames niets uit, interesseerde zé niet.

Ik zou tevreden zijn wanneer de winkel ook normaal met scootmobielen bezocht kan worden, zodat ik zelf mijn product kan uitzoeken.
(Ik vraag me af of dat niet wettelijk verplicht is, ik denk hierbij aan een calamiteit, vluchtwegen zijn geblokkeerd !)

En dat het personeel de normale beschaafdheid in acht neemt.
En een invalide scootmobiel klant, niet anders behandelt kan/mag worden dan een valide klant (daar zou enige instructie/bijscholing op zijn plaats zijn !)

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B Kamp