Klacht: niet gepast gedrag personeel

op 04 april 2020 over ROVA in de categorie Schoonmaakbedrijven

ivm het corona virus staat er een bord : niet meer dan een persoon buiten de auto . Door het gewicht van het afval van mijn zoon heb ik even overleg gehad met uw medewerker de Hr G.van Dijk , met zijn goedkeuring gooien wij het zware afval samen in de container.. Opeens begint de Hr H.Middelkamp als een razende van afstand tegen mijn zoon te schreeuwen dat er 2 mensen buiten de auto lopen , hij weet waarschijnlijk niets van de afspraak met de Hr G.van Dijk. Er volgt een ordinaire woorden wisseling over het terrein heen met mijn zoon. De Hr H. Middelkamp sluit zijn tirade tegen mijn zoon met de woorden dat je vader het bij de gemeente niet kon winnen betekent niet dat jij hier de baas denkt te spelen.Ook zou de Hr H. Middelkamp er wel even voor zorgen dat wij niets meer bij Rova konden storten.Een ordinaire niet gepaste vertoning tegen een klant , en het schofferen van een persoon die er bij staat

ik verwacht dat Rova zelf wel een passende oplossing kan bedenken. ik wacht uw reactie af

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ROVA over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ROVA in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ROVA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ROVA

Heeft op 06 april 2020 om 17:00 geantwoord

Geachte heermevrouw Meekers,

Uw melding is doorgestuurd aan de betreffende afdeling. Zij hebben het besproken met de desbetreffende collega's die u en uw zoon hebben geholpen op het milieubrengstation. Wat er op die dag is voorgevallen is besproken met de desbetreffende collega's, zij werken vanuit de publieke dienstverlening en daar hoort ontzorgen en klantvriendelijkheid bij. Ondanks dat wij de afgelopen tijd, rondom de Covid-19 maatregelen, druk zijn met het juist instrueren van alle inwoners op het milieubrengstation, mag eerdergenoemde niet voorkomen. De betreffende afdeling heeft inmiddels een gesprek gehad met de eerdergenoemde collega's hierover, wij willen u via deze weg dan ook onze excuses aanbieden.

Met vriendelijke groet, ROVA Klantcontactcentrum.

Heeft op 06 april 2020 om 20:09 geantwoord

Uw medewerker de Hr Middelkamp heeft met zijn achtergrond kennis mij persoonlijk willen kwetsen ,Terwijl hij een scène schopte tegen mijn zoon , daarom
verwacht ik een persoonlijk excuus van de Hr Middelkamp. Hoe hij dit gaat doen is aan hem.DCMeekers.

Alle klachten die gemeld zijn door d.c.Meekers