Klacht: Niet geleverde schoenen van newyorkfashion.nl

op 22 januari 2014 over New york fashion in de categorie klachtmelden

Al een hele tijd terug schoenen besteld bij ney york fashion. Na enkele weken wachten nog steeds niet geleverd. Wel kreeg ik ineens een factuur in de bus om het bedrag te betalen. Direct contact opgenomen met new york fashion om aan te geven dat ik nog steeds niets ontvangen heb. Hun konden mij vertellen dat postnl aangeeft dat het wel bezorgd is. Dit is dus NIET het geval geweest. Ik ben alle buren afgelopen maar niemand zegt iets van mij in ontvangst genomen te hebben. New york fashion weigert enige verdere medewerking en wil gewoon het bedrag gestort hebben. Ook heb ik hen nog gevraagd om het tekenen van ontvangst bewijs door te sturen. Hun werken echter niet met aangetekende pakketen aangezien ze dat niet verplicht zijn. Hier moet ik het verder maar mee doen. Ze zijn uiterst onvriendelijk en denken niet mee aan een oplossing.

Alsnog de schoenen toesturen of het bedrag kwijtschelden

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New york fashion

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New york fashion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kim12345