Klacht: niet geleverde producten

op 25 augustus 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

prijzen niet zoals afgesproken.gratis toestel niet leverbaar dan maar beterkoop gekregen en word niet verrekend aan kassa..dan bij levering zeggen dat ik niet betaald heb waardoor de vrachtwagen twee uren heeft moeten wachten vooraleer ze mijn betaling gevonden hadden.het grootste probleem een kast niet geleverd .volgens mijn bestek staat de volledige keuken erop met de prijs compleet en nu zeggen ze je hebt deze niet betaald dus krijg je die niet.volgens de verkopers is de fout bij hun gebeurd maar ik moet naar de klantenservice waar ze zeggen betalen of je krijgt niets.heb een mail gestuurd op 31/07/2017 nog altijd geen antwoord.order nr 860148419

al tien maal bij ikea geweest.ik wil mijn onbrekende kast hebben.verschil van kookplaat verrekend hebben en een onkosten vergoeding voor de vele malen dat ik heb opgereden

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ghislain massart