Klacht: NIET geleverde I phone telefoon = WEL betaald

op 10 mei 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 19 april 2017 phone 6+ besteld en betaald. Tot op heden geen duidelijke reactie. Het ligt overal aan maar er gebeurd niets, order niet te vinden, geen reactie bij doorschakeling. Er zal terug gebeld worden maar ook dat doen ze niet, geld zal terug gestort worden maar dat doen ze ook niet. Om hopeloos van te worden en het gaat wel om 672,00 euro

Gewenste Oplossing:

Als ik het geld terug heb of de I phone bezorgd word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a.brouwer.50@kpnmail.nl