Klacht: Niet geleverde garantie

op 15 september 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Via de Karwei terecht gekomen bij Installatiedienst Nederland BV. Laminaat kon gelegd worden met leggarantie van 12 maanden. Voor het leggen uitvoerig gesproken met de laminaatlegger over wel of niet doorleggen en wat er zou gebeuren als er problemen zouden ontstaan. Dit was allemaal geen probleem volgens de laminaatlegger die via Buis Timmerwerken uit Maarsen hier naartoe was gestuurd.

Omdat het laminaat toch bol ging staan bij de drempels, toch maar weer contact gelegd met Buis Timmerwerken. Die wilde voor 45 euro wel langskomen. Oke, daarmee ingestemd omdat we niet moeilijk wilde doen. Als het probleem maar opgelost werd. Nu is er 1 drempel gelegd en springt het laminaat kapot op de overloop!

Na telefonisch contact met de installatiedienst, geven hun aan dat ik maar contact op moet nemen met Buis Timmerwerken. Die geeft aan dat er geen garantie is bij doorleggen. Ook geeft hij aan dat dat op de bon gezet had moeten worden. En dat dit niet is gebeurd. Foutje van Buis Timmerwerken dan toch?

Na een klacht bij de installatiedienst, krijg ik een mail, met daarin een bijlage met een aangepaste bon! Waarom staat dat doorleggen op eigen risico is. Deze bon hebben wij nooit mee gekregen, wel gevraagd, niet gekregen. Wij hebben een andere bon. Waar niks opstaat over garantie. Na een boze mail richting de Installatiedienst heb ik nooit meer een reactie ontvangen.

Ik zou mijn 45 euro terug willen van Buis Timmerwerken. En een excuus van de Installatiedienst over de slechte informatie vooraf ( er staat nergens in de voorwaarden dat doorleggen niet onder de garantie valt namelijk).

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 12 oktober 2016 om 21:16 geantwoord

het probleem is geregeld met het installatiebedrijf en de klant
This message is intended solely for the use of the individual(s) to whom it is addressed. Its contents, inclusive of any attachments, is confidential. No third-party rights shall come into existence on the basis thereof. If you are not the named addressee of this message please inform us and destroy this message without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtovergarantie