Klacht: Niet geleverde diensten

op 31 augustus 2018 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn toenmalige huisgenoot heeft telefonisch mijn telefooncontract overgezet van kpn naar privilege. Ik heb naarstig geprobeerd dit contract te ontbinden. Ben schofterig behandeld. En het is mij nooit gelukt dit contract te ontbinden. Ik betaal al jaren lang €90,- per jaar aan hun. Nu ben ik er ook achter gekomen dat zij helemaal nooit het kpn contract hebben overgenomen!!! Ik betaal dus voor een dienst die nooit geleverd is!! Ik heb ook nooit een schriftelijke bevestiging gekregen! Wat moet ik nu doen? Ik wil best leergeld betalen. Maar ik hoop toch wel dat ik mijn geld van een paar jaar terug kan krijgen..

Gewenste Oplossing:

Als mijn contract ontbonden is en ik van een paar jaar mijn geld terug krijg!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 31 augustus 2018 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tjitske van der Meer