Klacht: Niet geleverde diensten

op 25 juni 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Sinds kort, met een hoop frictie, toch het contract laten over huizen naar mijn nieuwe adres.
Hiervoor moest er helaas eerst een schandalig bedrag aan verhuis kosten betaald worden, maar goed, internet heb je toch nodig.
Nog nooit heb ik zulk traag en onstabiel internet gehad.

de 1ste reactie vanuit online was, uiteraard, dat hun een test(?) hadden gedaan, die natuurlijk uitwees dat ik net iets meer binnen kreeg dan waarvoor ik betaalde ( 10mb abo, 10.2 binnen).
Helaas wijzen mijn eigen testen anders uit, namelijk met wat geluk 6mb.
Bij de 2de mail kreeg ik het standaard verhaal aan excusen, het lag aan de plek van het modem, er was teveel storing, het kanaal was niet goed enz enz.
Als klap op de vuurpijl kon ik natuurlijk als oplossing zelf een router kopen op eigen kosten.

Voor de beeldvorming : met ziggo heb ik eender probleem gehad( ook met router, deze op advies juist zsm weggehaald) daar tot het dramatische punt dat ik 2 mb binnen kreeg.
Daarna vodafone thuis, niks geen problemen en altijd stabiel en snel internet conform waar ik voor betaalde.
Modem staat vrij, direct waar de lijnen binnen komen.
Sinds ik online heb( en verder dus niks veranderd aan opstelling oid) weer problemen, internet valt regelmatig helemaal uit( tot het verbreken van de verbinding aan toe) tot ontzettend traag en vastlopers.

Aangegeven bij online dat ik uiteraard niet van plan ben een router te gaan aanschaffen, ik betaal hun immers al voor de dienst die hun moeten leveren, maar helaas niet doen.

Afgezien van het feit dat ik nu betaal voor iets wat ik niet lever, mag een klant toch wel verwachten dat er gewoon geleverd word, zeker gezien de absurd hoge verhuiskosten.
Als online niet kan leveren ( volgens de site is er 32 mb leverbaar) had ik dat graag van te voren gehoord.

Terug betaling van de verhuiskosten en ontbinding van het contract voor de laatste 3 maanden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D.ruiter