Klacht: Niet geleverde bestelling

op 17 juni 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Tijdje geleden heb ik bij wehkamp een rok bestel twv 24,99. Mijn rok zou de volgende bezorgd worden, ik was de hele dag thuis aan het wachten en er werd niks bezorgd. vervolgens heb ik contact opgenomen met de klantenservice, ze zouden me de rok opnieuw versturen. Op de een of andere manier is de rok bezorgd op een geheel andere adres, dan het adres die ik had opgegeven om de bezorging te doen. Toen stelde ze doodleuk voor dat ik het moest gaan ophalen. halloo het is niet mijn fout dat jullie het naar een verkeerd adres opsturen. Vervolgens brengen ze me ook nog is kosten in rekening. Nou ze hebben het geweten hoor. Ik wilde me geld terug. Ga toch niet betalen voor iets dat ik nooit heb ontvangen. Ze hebben toen gewoon 16.99 teruggestort. sorry hoor maar in mijn ogen is dit diefstal en oplichting en daar ben ik niet van gediend. BOvendien heb ik op diverse manieren contact opgenomen met het bedrijf zowel telefonisch als per email.

Ik wil het resterende bedrag terug en een goedmakertje! ik ben vaste klant en koop regelmatig dingetjes op hun website.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemiddag, Zou je ons via de mail ook nog je gegegens willen sturen? Op deze manier kunnen we even met je meekijken. Je kan mailen naar: socialmedia@wehkamp.nl Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht ontevreden klantje23

1 maand geleden - Ik heb 2x mail doorgestuurd. Mijn persoonlijke gegevens zijn bekend bij wehkamp

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 17 juni 2017 om 19:13 geantwoord

Goedenavond,

Ik heb je mail beantwoord en hierin zo goed als mogelijk uitleg gegeven. Het tegoed wat ontstaan is is deels verrekend met een andere openstaande factuur. het overige bedrag van 16.99 euro is op 24 mei uitbetaald. Mocht je daar verder nog vragen op hebben of op de email, dan hoor ik het graag van je.

webcareteam wehkamp

Heeft op 17 juni 2017 om 21:27 geantwoord

Teleurstellend. Ik zal ze bellen em op hun plek zetten. Erg jammer

Alle klachten die gemeld zijn door ontevreden klantje23