Klacht: Niet geleverde bestelling.

op 01 september 2016 over Maat-Webshop.nl in de categorie Keukenleveranciers

Op 19-07-2016 een bestelling geplaats, het bedrag betaald via ideal.
Op 26-07-2016 een mail ontvangen met de bevestiging van mijn bestelling, met de uitleg dat op dat moment het product niet op voorraad was en gezien de vakantieperiode de levertijd vertraagd is, zou ik op 12-08-2016 mijn bestelling ontvangen.
Op 22-08-2016 heb ik een mail verstuurd met de vraag of ik mijn bestelling nog tegemoet kan zien en zo niet mijn geld terug kan ontvangen, hier heb ik tot op de dag van vandaag 01-09-2016 nog steeds geen antwoord gekregen.
Nog mijn bestelling ontvangen, nog mijn geld terug gekregen.
Rest mij dus alleen nog maar om aangifte te doen bij politie en een incassobureau in de arm te nemen.

Ik zou zo spoedig mogelijk mijn bestelling ontvangen, of anders mijn geld teruggestort zien.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Maat-Webshop.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Maat-Webshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht MariaBD

6 maanden geleden - Op 1 September heb ik bij de politie aangifte gedaan op vermelding internetfraude. Op 9 September kreeg ik het bedrag teruggestort op mijn rekening. Dus het probleem is opgelost. Aangifte ingetrokken.

Alle klachten die gemeld zijn door MariaBD