Klacht: niet geleverde bestelling

op 14 augustus 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

13 juli 2016 een mail ontvangen dat het binnen zou moeten zijn, maar de bestelling is nog steeds niet geleverd

Gewenste Oplossing:

Als de bestelling alsnog wordt geleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 14 augustus 2016 om 22:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Het spijt ons zeer dat uw zending tijdens het transport vertraging heeft opgelopen. Helaas werd uw zending vertraagd vanwege zeer grote drukte bij de koerier.

We hebben contact opgenomen met deze ChinaPost-untrack-Zhuoer koerier en hem gevraagd de levering van uw bestelling prioriteit te geven. Wij verzoeken u vriendelijk nog een paar dagen te wachten. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op als u de bestelling nog niet hebt ontvangen op 2016-08-19 . Wij nemen voor u dan nogmaals contact op met de koerier.

Wij danken u vriendelijk voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,
CustomerService
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Mariska Uytdewilligen