Klacht: Niet geleverde bestelling

op 05 juli 2018 over Showroomprive.nl in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24-06-18 een bestelling geplaatst voor Fila sneakers en Fila jasje, bezorging zou plaatsvinden op 30-06. Op 02-07 nog niets ontvangen en dit gemeld bij Showroomprive. Het antwoord was dat mijn pakket op 02-07 in Nederland was aangekomen en binnen 2 werkdagen zou worden afgeleverd. Op 04-07 nog niets ontvangen, met de barcode het pakket getraceerd en het bleek dat het pakket nooit België heeft verlaten en op 04-07 aan huis was afgeleverd in Charleroi, België!
Dit terwijl mijn adres in Amsterdam is.

Gewenste Oplossing:

2 opties:
1- Bestelling alsnog leveren
2- Geld retour ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Showroomprive.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Luis Pereira dos Santos