Klacht: Niet geleverde artikelen

op 03 augustus 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb op 9-6-2016 een bestelling gedaan bij mini in the box en de betaling is gelijk afgeschreven maar tot op heden heb ik niets ontvangen probeer contact op te nemen met hun maar helaas kan hun niet bereiken ik hoop dat u mij kan helpen

Of mijn geld terug of artikelen toch nog geleverd

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van MiniInTheBox.com

8 maanden geleden - stuurt u ons even uw bestelnummer per reactie want wij kunnen u niet vinden in onze database.mvrgr

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 19 augustus 2016 om 08:05 geantwoord

Beste Klasske Mnissi,

Onze oprechte verontschuldigingen voor de vertraagde bestelling. Het is zeer ongebruikelijk dat u uw zending nog steeds niet hebt ontvangen.

Wij zullen een herzending van uw pakket voor u regelen via de traceerbare Airmail, omdat we denken dat uw zending bij de douane ligt, of kwijt is geraakt tijdens het transport. Maar vriendelijk verzoeken wij u het tweede pakket te weigeren indien het oorspronkelijke pakket later wordt afgeleverd door uw lokale postkantoor.

Let op: de verwerkings- en verzendtijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw pakket opnieuw hebben verzonden, sturen we u een bevestigingsmail ter referentie. Wij danken u voor uw begrip.

Nogmaals onze verontschuldigingen voor de vertraging en enig ongemak dat dit wellicht heeft veroorzaakt. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Mnissi