Klacht: Niet geleverd volgens gemaakte afspraak

op 22 juli 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

De hoekbank Fabri gekocht en werd beloofd om uiterst in week 28 te leveren. Nu krijgen we te horen dat de levering vier weken vertraging heeft opgelopen. Het probleem is dat ze willen dan leveren in onze vakantie periode en dat onmogelijk is.

Leveren volgens de gemaakte afspraken

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanders Meubelstad nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Bericht van Sanders Meubelstad

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw Hajdar, Bedankt voor uw reactie, ik heb de order erbij gevonden. De levertijd staat ingevoerd op week 29-2016. Naar verwachting komt de bank nu in week 32-2016 bij ons binnen. Erg vervelend, waarvoor onze excuses. Volgens de CBW garantievoorwaarden mogen we maximaal een maand afwijken dus dit valt nog binnen de toegestane termijn. Ik begrijp dat u dan op vakantie bent, dus dan zouden we een afspraak voor na de vakantie moeten inplannen. Met vriendelijke groet, Sophie van Webcare Sanders Meubelstad

Alle klachten die gemeld zijn door Hajdar