Klacht: niet geleverd volgens afspraak

op 27 juni 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

op 15 juni 2 plissé gordijnen online besteld en betaald. Was een voorraadartikel. Als leverdatum maandag 20 juni aangegeven.
Hele dag thuis gebleven, niemand gezien of gehoord. Op woensdag 22 juni gebeld. Medewerkster bevestigde wel de bestelling en betaling, maar kon de bestelling niet traceren, deze had ook nog geen track-and trace code dus was volgens haar nog niet eens aangeboden aan post.nl.
Vrijdag 24 juni weer gebeld, een andere medewerker kwam ongeveer met het zelfde verhaal, maar beloofde het uit te zoeken en mij dezelfde dag nog terug te bellen of te mailen. Ook weer niets vernomen.
Maandagmorgen 27 juni weer gebeld, maar weer niemand die kan verklaren waar de zending is gebleven.
Weer de belofte om me te bellen of te mailen, maar tot nu toe weer niets vernomen.

Mijn advies : koop niet online bij Gamma, je weet wel waar je geld blijft want dat is in 5 sec. afgeschreven, maar je spullen, ho maar !!!

Mogelijkheid A : per omgaande tracering en levering van het bestelde
Mogelijkheid B : per omgaande overmaking van het betaalde

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard Rewijk