Klacht: Niet geleverd product. Factuurnummer 245931717

op 25 mei 2020 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 09-05-2020 zou bij mijter product geleverd worden ( orderdatum 22-04-2020) echter ik heb het nooit ontvangen . Heb contact opgenomen met de winkel in Nijmegen en die blijken niets met de online winkel te maken te hebben. Klantenservice is niet te bereiken en niemand kan mij iets vertellen . Heb mijn geld netjes betaald maar geen product ,dit is echt niet netjes. Jullie maken online reclame en verder daar niet meer op te reageren . graag verzoek ik u dit uit te zoeken in de hoop waar mijn bestelde en betaald product is.. met vrgr

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als u de gevraagde producten lieverd op korte termijn ( binnen 7 dagen ) . Het is een zomerproduct dus wil daar nog van genieten anders zou ik graag mijn geld terug willen. Vrgr

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 28 mei 2020 om 13:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Jansse,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. 

Zojuist hebben wij u geprobeerd telefonisch te contacteren. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken.

Wat ontzettend spijtig om te lezen dat uw bestelling niet op de afgesproken datum bezorgd is en dat u onze klantenservice niet kunt bereiken. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor alle ongemakken.

Wij hebben onmiddellijk navraag gedaan bij PostNL. Helaas hebben zij uw loungebanken retour gestuurd wegens schade. Wij moeten u wederom teleurstellen. Het artikel zit helaas niet langer in ons assortiment. Wij kunnen deze dus niet opnieuw voor u bestellen. Nogmaals onze excuses.

Wij hebben uw bestelling met ordernummer 4012280303 geannuleerd. U ontvangt van ons per e-mail een creditnota van uw order. Binnen 8 werkdagen ontvangt u het aankoopbedrag van uw order terug op uw bankrekening. 

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd. 

Met vriendelijke groet,
Bojin

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht levering 2020