Klacht: Niet geleverd product

op 30 augustus 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Ik heb op 7 augustus 2017 een bedrag van € 146,94 overgemaakt voor de aankoop van Lenovo Refurbished Ideapad S 10 . Ik kreeg op 28 augustus 2017 een mailtje dat de laptop onderweg was. Op 29 augustus 2017 zag ik dat het product door DHL(track en trace) is afgeleverd in Tynaarlo om 15.01 uur.
Dat terwijl ik in Borger woon op het adres Kampakkers 41.

Ik ben uiteraard niet eerder tevreden dan dat de laptop op mijn woonadres in Borger is afgeleverd.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupdeal nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 26 september 2017 om 14:07 geantwoord

Beste heer Huizing,

Wat vreemd dat uit de track & trace code bleek dat de laptop op een ander adres bezorgd zou zijn! Dat is uiteraard niet de bedoeling.
Gelukkig is het uiteindelijk allemaal goed gekomen en hebben wij begrepen dat u op 31 augustus alsnog de juiste laptop op het juiste adres geleverd heeft gekregen.

Team GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Lenovo