Mijn Klacht:
op de track and trace staat dat het pakket is afgeleverd. Wij hebben niets ontvangen. Ook lag er geen briefje in de bus dat er een pakket is aangeboden. Vervolgens bellen wij met DHL en hebben wij alles bij elkaar 2 uur in de wacht gestaan. Nu weten wij nog niet waar het pakket is afgeleverd. Dit pakket heeft echt enorme haast.
Gewenste Oplossing:
Wij zijn tevreden als wij weten waar het pakket is en wanneer dit wordt afgeleverd.

