Klacht: Niet geleverd op afgesproken datum

op 04 oktober 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inmiddels al de 3e keer dat er iets , volgens de telefoniste, is blijven liggen in het magazijn. Wel mail ontvangen dat het afgehaald kan worden bij de parel shop maar helaas niet compleet. Raar moet morgen afwachten en anders maar weer bellen andera wordt ie automatich geannuleerd volgens de medewerkster klantenservice…

Tuniek tot 2x toe niet geleverd en na bellen bleek ie ook geannuleerd te zijn… niet door mij maar door het systeem omdat het magazijn niet goed inpakt…..???

De vandaag besteld en morgen geleverd gaat net meer op…

Gewenste Oplossing:

Als iets niet geleverd word de klant er iig van op de hoogte brengen en niet afwachten tot de klant zelf belt.. en al helemaal niet de bestelling annuleren zonder toestemming van de klant

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 oktober 2016 om 16:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Hieruit is gebleken dat uw artikelen uit eindelijk toch geleverd zijn. Omdat de bezorging niet volgens afspraak heeft plaatsgevonden hebben wij samen telefonisch een oplossing gevonden om uw ongemak tegemoet te komen.

Nogmaals excuses voor het ongemak en nog een fijne dag.

Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door Koens