Klacht: Niet geleverd/ niet bereikbaar

op 19 december 2012 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Ik heb ruim een week geleden een bestelling gedaan en met Ideal betaald. In de daarop volgende bevestigingsmail stond dat mijn bestelling binnen 6 werkdagen geleverd zou worden.
Echter tot op heden heb ik niks ontvangen. Op de tweede werkdag stond dat mijn bestelling verzonden was.
De klantenservice is al een paar dagen onbereikbaar en ook op mails wordt niet gereageerd.
Ik heb een ander artikel teruggebracht in de winkel en dat geld zou binnen 2 werkdagen op mijn rekening terug gestort worden ook dit is niet gebeurt.

Ik wil het geld terug gestort krijgen z.s.m. op mijn rekening en wil mijn bestelde en betaalde artikelen z.s.m .ontvangen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 20 december 2012 om 12:16 geantwoord

Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen en de status van uw bestelling doorgegeven. Het pakket wordt naar u toegestuurd. Wat betreft het geld dat u van ons tegoed heeft, dit ontvangt u zoals beloofd z.s.m. terug van ons.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Aktiesport beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Mvi-35