Klacht: niet geleverd / geen service

op 26 september 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van twee bestelde horloges werd slecht 1 geleverd.
twee maal email gestuurd.
1 x geautomatiseerd bericht retour – verder geen reactie
laatste mail: helemaal geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Horloge binnen 2 weken alsnog leveren of geld retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 31 mei 2017 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Manuel,

Wij zijn sinds kort actief op Klacht.nl. Uw klacht is in 2016 gemeld en zeer waarschijnlijk al opgelost. Derhalve zet ik deze klacht op 'opgelost'. Mocht er geen sprake zijn van een opgeloste klacht, dan kunt u de klacht uiteraard nog eens melden zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Met goede groet,
Seval | Dealdigger Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Doortjeblauw