Klacht: Niet geleverd en geen communicatie

op 14 december 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 7 december een contract verlengd bij Tele2 met een telefoon die volgens hun de volgende dag bezorgd zou worden. Na het bestellen was de eerste dag dat ik een bezorg afspraak kon maken 13 december. Contact opgenomen met tele2 waarbij het antwoord was dat de OPD het waarschijnlijk erg druk had. Volgende dag levering werd bijna een week levering, wat erg jammer was omdat ik de telefoon besteld had omdat de vorige was overleden.
Nou zou de telefoon 13 december tussen 18:16 en 20:16 komen. Maar is de bezorger niet komen opdagen. De dag erna stond er nog steeds dat levering plaats zou vinden op 13 december. Na meerderen malen contact opgenomen te hebben met Tele2 waaruit constant het zelfde verhaaltje kwam dat het druk was bij OPD en hun er niks aan kunnen doen de OPD maar gebeld(18:19). Na meerderen malen uitgelegd te hebben dat de bezorger niet is gekomen, niet heeft gebeld en dat de leveringsstatus niet is veranderd. Zou ze het uit gaan zoeken en me terugbellen. Er is nog steeds niet gebeld(20:44). wel kreeg ik ineens om 18:42 een mailtje met dat de bezorger me niet thuis had getroffen en dat ik een nieuwe afspraak kan maken. De eerstvolgende afspraak die ik kan maken is 22 december!!!

Zo snel mogelijk leveren of eerlijk zeggen als je niet kan bezorgen want dan annuleer ik mijn contract bij Tele2 en bestel ik het bij iemand die wel kan leveren want ik heb gewoon een telefoon nodig.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 15 december 2017 om 15:59 geantwoord

Goedemiddag,

Allereerst onze excuses! Ik zie dat er een aantal dingen fout zijn gegaan. We gaan dit ook intern opnemen.

Ik heb voor u een afspraak kunnen maken voor morgen (zaterdag 16 december) kunnen inplannen. Onze koerier komt dan tussen 13:15 - 17:30 uur uw pakket leveren.

Hopelijk bent u hier enigszins mee geholpen.

Met vriendelijke groeten,

Online Pakket Dienst