Mijn Klacht:
Ik heb bij Albert Heijn een thuis bezorg bestelling gedaan van 10 bladen Heineken bier,halve liters in de aanbieding,dat zou zondag tussen 4 en 9 bezorgd worden ,Albert Heijn dus niet geweest,volgende dag een berichtje gekregen dat er een I.T storing was,nou kan dat gebeuren dus een andere afspraak proberen te maken,dat kon wel, maar niet voor de aanbieding van Zondag,en dat vind ik dus niet netjes! Ik had verwacht dat ze dat gewoon voor de aanbieding prijs zouden leveren,ze hadden nl. Zondag ook wel kunnen bellen dat we het dan evt.zelf op konden halen,want het scheelt toch €139,00 .
Daarintegen konden we wel ter compensatie een tegoedbon van €15 van Bol.com krijgen,maar die verkopen helaas geen bier!
Kortom,ik had dus gewoon een tegoedbon verwacht van A.H .
Gewenste Oplossing:
Als A.H gewoon een tegoed bon voor de aanbieding prijs had gegeven!

