Klacht: Niet geleverd

op 16 juni 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Verschillende dingen gekocht
Wordt bezorgt in een grote doos waar ik voor moest tekenen bij het openen van de doos ontbreekt er een vogelhotel na verschillende keren contact [elk keer een ander]
Weer het zelfde verhaal doen
En het zelfde antwoord er is getekend
Heb nog steeds niets
Ik koop er niets meer

Als er geleverd wordt zoals het hóórt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van BVA Veilingen

2 maanden geleden - Goedemiddag meneer/mevrouw Oosterbroek, Bedankt voor uw bericht. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen. Wij zijn in afwachting van de opdrachtgever. Zodra wij meer informatie hebben over uw kavel nemen wij contact met u op. Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Stan

Bericht van BVA Veilingen

1 maand geleden - Goedemiddag meneer/mevrouw Oosterbroek, Op het moment zijn wij in afwachting van de opdrachtgever over de status van uw kavel. Zodra onze klantenservice meer informatie ontvangt nemen zij contact met u op. Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Stan

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 17 juli 2017 om 12:45 geantwoord

Goedemiddag meneer/mevrouw Oosterbroek,

Onze klantenservice heeft contact met u gehad over bovenstaande klacht. Wij willen ook graag de oplossing op Klacht.nl plaatsen.

Er is contact opgenomen met GLS, zij hebben een onderzoek ingesteld na aanleiding van uw klacht. Helaas heeft het onderzoek niets opgeleverd.

U ontvangt van ons het gehele aankoopbedrag terug op uw rekening.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet, Stan

Alle klachten die gemeld zijn door R.oosterbroek