Klacht: Niet geleverd

op 12 juni 2017 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 02/06/2017 doe ik een bestelling (ordernr. GB4495451) en betaal ik 29,95 Euro voor HP inkcartridges. Bestelling zou 2 werkdagen later verzonden worden.
Een paar dagen later krijg ik een factuur nummer CB8550425. Ondertussen heb ik zelf nieuwe cartdidges gekocht (had dringend 2 kleuren nodig omdat printer niet meer werkte)
Ik had op zijn minst verwacht dat Groupdeal mij iets zou laten weten waarom er niet geleverd of laattijdig zou geleverd worden.
NIETS van gemerkt.

Gewenste Oplossing:

ik heb mij ondertussen uitgeschreven bij Groupdeal.
Ben tevreden wanneer er 29,95 Euro teruggestort wordt op mijn rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupdeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 13 juni 2017 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Kelles,

Erg vervelend om te vernemen dat de bestelling voor u niet op tijd is gekomen.
Wij hebben ons daarentegen wel aan de afspraak gehouden, dus de inktcartridges zijn niet later geleverd dan gepland stond.
U heeft vlak voor het Pinksterweekend de bestelling geplaatst en daar stond inderdaad aangegeven dat de cartridges binnen 2 werkdagen verzonden zouden worden. Dit is ook gebeurd.
De cartridges zijn binnen twee werkdagen verzonden vanaf de leverancier, maar aangezien het Pinksterweekend ertussen zat, is dit begin vorige week geweest.
Er staat ook duidelijk bij dat het om 'verzending' gaat en niet dat het binnen twee werkdagen 'bezorgd' wordt.

Uw bestelling zou ondertussen wel al geleverd moeten zijn. Hopelijk is dit ook het geval.

Wanneer u het geld teruggestort zou willen krijgen, dient u de bestelling te retourneren.
Hiervoor zullen wij de procedure per mail naar u toesturen.

Met vriendelijke groet,

Team GroupDeal
[email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door CB8550425