Klacht: Niet geleverd

op 24 mei 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Solar 16SMD white lihgt sensor bestel nr. 1604150623985510
Besteld op 15 april 2016 verzonden op 17 april 2016. Nog niets geleverd. Ben er wel achter gekomen dat mijn huisnr. niet genoteerd stond. Maar heb wel tel. nr. vermeld maar hebben mij nooit gebeld.? Ik heb voicemail. op beide nr. Tracking nummer is PN;9936374912. mijm adres is Louis Couperusstraat 2, 1962GR Heemskerk
Tel. nr. 0251-233887 of 0655818082 Hoop dat u mij kunt helpen anders ben ik mijn geld ook kwijt.

Gewenste Oplossing:

artikel is geleverd of mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 02 juni 2016 om 22:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Heer J.L. Beier,

Bedankt voor uw steun.

We hebben deze vergoeding ondertussen al verwerkt. Hieronder geven we u de details van de vergoeding:
realtimebank mini-23985510-1460725620 EUR -54.84 2016-05-20 10:43:58.0 refund

Nadat wij deze verwerkt hebben zal het afhangen van de verwerkingssnelheid van uw lokale bank, dit kan tussen de 7-25 werkdagen duren. Indien u de verwerkingstijd van uw bank wilt weten zult u dit best bij hen navragen.

Als u vragen heeft gelieve ons terug te contacteren!

Met vriendelijke groet,
Hermes
Klantenservice

6

16-05-23 14:46
Mijn klacht is op gelost. Ik heb mijn geld terug gestort gekregen op mijn bankrekening. Vriendelijk bedankt groed.
Johan. L. Beier

Alle klachten die gemeld zijn door J.L. Beier