Klacht: Niet geleverd

op 05 september 2014 over Courlux International in de categorie Oplichting

Enkele dagen geleden ontving ik dit mailtje:

Ziet deze mail er vreemd uit? Klik hier!

Ik heb echter geen idee waar het om gaat.
Kunt u dit oplossen?

Vriendelijke groet,

Geachte heer/mevrouw,

We hebben uw betaling nog niet ontvangen. Als u op de link klikt, dan kunt u de herinnering bekijken.

Hieronder vindt u uw lidnummer:
53039499875

Als u problemen heeft om deze herinnering te openen, download dan hier Adobe Reader: http://get.adobe.com/nl/reader/

Het openen van deze Link duurt ongeveer 15 – 30 seconden.

Let op: Deze e-mail is verzonden vanaf een ‘no-reply’ adres. Dit houdt in dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.
Bij vragen over uw order, kunt u bellen met telefoonnr. 0900-456 456 4.
De klantenservice is geopend van maandag tot en met vrijdag van 08:00 – 18:00 uur.

Op de markt gebracht door, Courlux International S.A, Route de la Broye 117, CH-1623, Semsales, Switzerland CH-217-3531930-1

Klantenservice, Postbus 2035, 3330 DA ZWIJNDRECHT Tel: 0900 – 456 45 64

Als u niet langer e-mails van ons wenst ontvangen klik dan hier

Als ik weet waar ik voor zou moeten betalen....

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Courlux International in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Courlux International een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Courlux International

5 jaren geleden - Geachte heer / mevrouw,Dit gaat over de scheermesjes die u van ons ontvangen heeft. Wij zien dat het bedrag inmiddels al betaald is, en het lidmaatschap stopgezet is. Kunnen wij u verder nog ergens mee helpen ?Met vriendelijke groet, Courlux klantenservice

Courlux International

Heeft op 21 juli 2015 om 09:43 geantwoord

Geachte heer / mevrouw,

Courlux klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Weetgeenmeer