Klacht: Niet geleverd

op 15 februari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Heb op 1 december 2013 twee horloges besteld die verstuurd zijn op 5 december 2013 , hierover ook al 2 maal contact gehad met MinilnTheBox. Krijg steeds een automatisch mailtje terug met een verontschuldiging over de toenemende drukte en dat daardoor de levering tot 40 dagen kan oplopen. Er wordt beweerd dat het per airbulk verzonden wordt. Nu lees ik bij andere klachten als dat via die maatschappij wordt geleverd er ook weer invoerrechten betaald moeten worden, nou lekker dan. Moet eerst nog maar afwachten of het überhaupt geleverd gaat worden want daar krijg ik maar geen zekerheid over, kan het ook niet volgen waar mijn pakketje gestationeerd is.

Levering van mijn 2 horloges zonder invoerrechten.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 08:09 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd. Het is niet normaal dat u uw pakket nog niet hebt ontvangen. Wij kunnen u verschillende mogelijke oplossingen aanbieden, waaronder een gratis herverzending. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Morella