Klacht: Niet geleverd

op 13 januari 2014 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Haagse Hout, 09-Jan 10:17:

Beste mensen van groupdeal,

Op de eerste plaats wens ik jullie een Voorspoedig en succesvol jaar 2014.
Echter op 20 november heb ik besteld en betaald adapters voor alle Apple en Micro
USB smartphones en tablets: 2 meter lang.
Nu zie ik dat jullie weer zo’n aanbieding hebben (zie hieronder) maar nu voor niets alleen de
verzendkosten dienen betaald te worden. Geen enkel probleem hiermee want uiteindelijk ben
ik de deal van 20 november aangegaan.
Echter ik heb deze deal tot op de dag van vandaag nog niet ontvangen.
Mijn bestelnummer is GS1933254
Ik vraag mij of (terwijl ik betaald heb) of ik ooit nog wel eens iets ontvang?
Laat mij in elk geval even weten hoe het zit daar het is inmiddels al bijna 2 maanden geleden
is dat ik deze deal ben aangegaan.

Dit is het antwoord:
GroupDeal Customer Service, 09-Jan 10:40:

Beste heer / mevrouw Van Cuijk,
Bedankt voor uw email.
Deze bestelling zou reeds geleverd moeten zijn.
Wij geven door aan de leverancier dat u nog niets heeft ontvangen en zullen deze verzoeken uw bestelling vandaag nogmaals te verzenden.
Met vriendelijke groeten,
GroupDeal Customer Service
GroupDeal

Hierop heb ik als volgt gereageerd:
Haagse Hout, 09-Jan 11:21:

Beste,
U geeft aan dat deze bestelling reeds geleverd zou moeten zijn en de leverancier alsnoggaat verzoeken deze bestelling nogmaals te verzenden.
Als het goed is zou ik deze dus morgen kunnen verwachten! Mocht ik deze a.s. maandag nog niet binnen hebben wat gaan we er dan aan doen? Deze vraag aangezien ik wel degelijk
gaarne deze artikelen zou willen ontvangen.

Hierop kreeg ik dit antwoord:
GroupDeal Customer Service, 09-Jan 11:22:

Beste heer / mevrouw Van Cuijk,

Bedankt voor uw email.
Wij geven dit vandaag door. Uw bestelling dient uiterlijk maandag geleverd te worden.Zo niet; dan vernemen wij dit graag!
Met vriendelijke groeten,
GroupDeal Customer Service
GroupDeal

Maandag niets ontvangen en gereageerd met het volgende antwoord:

Beste,
Helaas ook nu nog steeds niets ontvangen. Het gaat nu wel heel erg vervelend worden temeer daar de post inmiddels langs geweest is. Ik hoop nu echt op een spoedige levering.
Hierbij nogmaals mijn gegevens:
Bestelnummer: GS1933254

Dit kreeg ik als antwoord:
Support, 13-Jan 14:10:
Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw email.
Uw bestelling dient deze week geleverd te zijn.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

GroupDeal klantenservice

U begrijpt dat ik waarschijnlijk ook deze week de goederen nog niet zal ontvangen. Een waardeloos bedrijf die zijn afspraken niet na komt.

Gewenste Oplossing:

Dat deze kabels alsnog op zeer korte termijn geleverd worden!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 23 januari 2014 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

We vinden het erg vervelend dat u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. Wij kunnen de leverancier vragen uw bestelling nogmaals te versturen of het aankoopbedrag crediteren. Welke optie heeft uw voorkeur? U kunt dit mailen naar info@groupdeal.nl.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GroupDeal
info@groupdeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Rijans