Klacht: niet geleverd

op 07 januari 2014 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

29-11-2013 jurk besteld,betaald via ideal,kreeg bericht dat de levertijd iets langer zou zijn dan 2 weken,werd niet geleverd.Navraag gedaan via site ingevuld 27-12-2013,zou zo vlug mogelijk geleverd worden,antwoord zou in 2 werkdagen volgen,echter niets meer vernomen.Daarna tel.contact gehad om te annuleren,kost 30 ct per minuut,mededeling computerstoring,daarna weer tel.contact wachttijd langer dan 30 minuten a 30 ct per minuut!!vervolgens schriftelijke klacht ingediend,antwoord zou getreefd worden te geven binnen 2 werkdagen,weer niets vernomen.Vandaag 6 januari nog steeds geen tegenbericht.

geld terug of datum van levering

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door neckermann.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat neckermann.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

neckermann.com

Heeft op 08 januari 2014 om 17:27 geantwoord

Vandaag hebben wij telefonisch contact gehad met 'offermans j.j.m.' en onze excuses aangeboden voor de lange levertijd. In overleg is besloten de bestelling te annuleren en de betaling zo snel mogelijk terug te storten.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van neckermann.com beoordeeld.

Heeft op 10 januari 2014 om 17:00 geantwoord

ik kan nog niet bevestigen of ik tevreden ben omdat ik het geld nog teruggestort moet krijgen
mvg
M.Offermans

Alle klachten die gemeld zijn door offermans j.j.m.