Klacht: niet gekregen gegarandeerde gratis lcd tv

op 01 juli 2012 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

ik kreeg een mail met de mededeling dat ik een gegarandeerde prijs had gewonnen dus ik die mail geopend en geactiveerd en we hadden dus een lcd tv gewonnen van 799,00 euro,die in een doos van 130 cm x 60 cm bezorgd zou worden.
maar we moesten om hem te bemachtigen wel voor minimaal 49,95 euro bestelen.
dus wij nadat we alles hadden gedaan zo naar het bestelformulier en de 2 magic bullets besteld bij elkaar voor 101,45 euro en gelijk betaald met ideal,de prijs kwam er toen gewoon bij te staan en zou allemaal in 1 doos bezorgd worden binnen 3 weken.
ik kan dus zelf niets fout op het bestelformulier ingevuld hebben want dat gaat allemaal automatisch bij hun.
heb geen cijfers in hoeven te typen.
na 3 weken precies werd er aan de deur gebeld en werd er een klein doosje afgeleverd, met daarin de 2 magic bullets.
en een handdoek die ik niet besteld had.[en waar we er ook nog niet genoeg van hebben]
en ook nog eens met de naam tommy ,nou ten eeste woont hier helemaal geen tommy,en zo zal ik ook nog niet eens willen heten] en ten tweede waar is mijn lcd tv.
misschien vergeten om in te pakken ,misschien over het hoofd gezien om in te pakken,zou allemaal kunnen.
of misschien de handdoek vast gestuurd om het beeldscherm mee schoon te maken ,zodat we die vast hebben.
misschien word de lcd tv nog nader verstuurd we wachten het nog even af.
maar als het oplichterij is dan laten we het hier dus ook niet bij zitten ,inmiddels al kontakt opgenomen met onze rechtsbijstandverzekering ,we hebben dus alles bewaard en fotos en filmpje er van gemaakt.dus alles zwart op wit.

mijn gegarandeerde lcd tv waarde 799,00 euro in een doos van 130 cm x 60 cm bij ons afleveren.
en dan kunnen ze de handdoek met de naam tommy gelijk mee retour nemen want die had ik niet besteld.
en binnen paar dagen antwoord hier op.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 03 oktober 2012 om 16:58 geantwoord

Klant desbetreffende actie uitgelegd

Alle klachten die gemeld zijn door ton en hanny