Klacht: Niet geitreseerde medewerker

op 09 september 2016 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Telefoon is blijkbaar belangrijker dan klant aan de kassa.
Heb bijna 10 minuten gewacht op kassamedewerker tot die klaar was met zijn telefoontje. Na 10 minuten heb ik de artikelen op de desk laten staan en ben weg gegaan. Toen was hij nog aan het bellen.
Het gaat om de Jysk filiaal aan de snekertrekweg in Leeuwarden.

Gewenste Oplossing:

Dit kun u zelf ook wel bedenken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 15 september 2016 om 15:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw De Aldhiem,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u niet bent geholpen aan de kassa. Dit is uiteraard niet wat u mag verwachten. Onze excuses hiervoor.

Wij sturen deze klacht door naar de manager van de winkel, zodat deze ervoor kan zorgen dat dit in de toekomst niet vaker gebeurt.

Vriendelijke groeten,

Tari

Alle klachten die gemeld zijn door Aldhiem