Klacht: niet geholpen

op 28 april 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nadat ik vandaag mijn collega op pad had gestuurd om een tangle teezer te halen bij kruitvat Breda dr. struikenplein kwam ze terug zonder en met het verhaal dat ze deze wel achter hadden liggen maar deze echt niet gingen pakken en dat ze morgen misschien wel in de winkel liggen. Ik vond dit een raar verhaal en ben dus maar even in mijn pauze zelf ernaar toe gereden . Helaas kreeg ik hetzelfde verhaal te horen van een zichtbaar geïrriteerde man. Ik ben lichtelijk verbouwereerd weg gegaan. Ik werk zelf in een kapsalon en wij moeten er alles aan doen om de klant te helpen ook als ik iets moet pakken wat niet vooraan bij de deur ligt en ik verwacht dan ook dat dat voor mij ook gedaan word als ik in een winkel mijn spullen wil kopen.

Ik ben tevreden als deze persoon gewoon zijn werk had gedaan. Deze meneer kan zeggen dat ze de volgende dag in de winkel liggen. maar ik moet morgen zelf ook werken van 8 uur s morgens tot 16:30 uur s middags dus niet echt in staat om morgen langs te komen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diana de Wildt