Klacht: Niet gegund

op 28 september 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Bij een voertuig was ik de hoogste bieder, ruim boven het minimum bod en toch wordt deze niet gegund. Vervolgens staat de auto 1 week later weer voor hetzelfde minimum bedrag op de site

Het minimum bod aangeven waarvoor de auto gegund wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van BVA Veilingen

2 maanden geleden - Beste meneer Van Schaik, Wij vinden het jammer dat de betreffende kavel u niet is gegund. Sommige kavels staan inderdaad onder gunning, dit kunt u zien de volgende tekst die dan bij de betreffende kavel vermeld staat: ‘Toewijzing aan de hoogste bieder geschiedt na gunning van de opdrachtgever’. Dit houdt in dat de opdrachtgever na afloop van een veiling bepaalt of de kavel wel of niet aan de hoogste bieder wordt toegewezen. Hier heeft BVA Auctions geen invloed op. Dank voor de melding, en wij hopen u - ondanks deze vervelende ervaring - toch nog eens op onze site te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, BVA Auctions B.V.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door p van Schaik