Klacht: Niet geaccepteerd in vlucht

op 21 augustus 2017 over Pegasus Airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Op 12 augustus komen we aan op de check-in balie voor de vlucht naar Kayseri die om 11:50 gaat vliegen. Om 10.23 waren we daar. Pegasus geeft de advies 2 uur van te voren aanwezig te zijn. wij waren er precies 1 uur en 25 min van te voren. Vervolgens worden we niet geaccepteerd en wordt ons verteld dat we nieuwe tickets moeten kopen voor een ander vlucht. Ik loop gelijk op dat moment naar de Pegasus balie die aangeven dat ze uiterlijk een half uur van te voren nog passagiers de vlucht in accepteren en dit later ook nog bevestigd gekregen op de mail van Pegasus. Toch werden we niet geaccepteerd voor de vlucht en hebben we 2 nieuwe tickets moeten kopen bij een ander vliegtuig maatschappij, deze vertrok om 12:30.

Wij willen het geld terug van de tickets voor de heenvlucht naar Kayseri, hierover al contact gehad met Pegasus, per mail geven ze aan dat de laatste passagiers om 10:55 nog hebben ingecheckt en netjes de vliegtuig in zijn gestapt, maar wij door de medewerker van Pegasus zijn weggestuurd, hierdoor een fixe bedrag weggegooid door hun fout, wij eisen ons geld terug

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pegasus Airlines

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pegasus Airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kemalaydemir