Klacht: niet functioneerd product, klantenservice geeft zich niet thuis

op 23 mei 2020 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Kort samenvattend:

Kavel (mini bars) gekocht waarbij in de omschrijving de status ‘gebruikt’ stond omschreven. Dit is prima en daar heb ik ook voor gekozen en ben ik dus mee akkoord gegaan. Echter product functioneert simpelweg gezegd niet, het koelt niet waar het wel voor bedoeld is. De omschrijving van het product klopt dus niet. Direct gemeld middels een uitgebreide omschrijving per mail. gevraagd om bewijs middels temperatuur opmeten. Direct gedaan. Het zou behandeld en besproken worden. Nadat ikzelf meerdere malen hebben moeten bellen en mailen krijg je uiteindelijk een reactie die niks met het geleverde bewijs te maken heeft maar simpelweg gezegd je wilt afwimpelen dat het niet duidelijk is waar het product stuk is gegaan en ik het maar had moeten testen ter plekke wat helaas niet ging en mocht vanwege de Corona situatie. Je wordt zeer slecht en totaal ONprofesioneel behandeld!

Netjes gevraagd om een creditfactuur omdat het simpelweg gezegd niet functioneert en niet overeenkomt met de omschrijving. Ik voel mij mislijd!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Bericht van BVA Veilingen

4 maanden geleden - Beste meneer Ouwerkerk, U heeft 47302-328 47302-329 aangeschaft in een openbare veiling. De goederen worden zo uitgebreid mogelijk beschreven, maar apparaten en machines worden niet altijd getest enof uitgeprobeerd. Zoals in onze Algemene Voorwaarden staat, welke u bij uw registratie heeft geaccepteerd, worden alle kavels aangeboden in de staat waarin deze zich op het moment van verkoop bevonden, met alle daaraan verbonden lusten en lasten. De staat van het kavel wordt door BVA Auctions en haar verkopers niet gecontroleerd. Daarnaast heeft u als koper de mogelijkheid gehad het kavel te inspecteren op de kijkdag van 22-04-2020 . U had op de kijkdag alle informatie omtrent het kavel kunnen zienachterhalen. Ook heeft u bij het ophalen van het kavel als koper de mogelijkheid het kavel te controleren en eventuele afwijkingen op de locatie te reclameren. Wij leveren de kavels uit, maar er moet wel gecontroleerd worden door degene die het kavel komt ophalen. In dit geval is niet op de ophaaldag aangegeven dat het kavel niet naar behoren werkt. Om deze reden is het voor BVA Auctions niet mogelijk te controleren waar het probleem is ontstaan. Door bovenstaande is het helaas niet mogelijk om aan uw verzoek te voldoen en een een oplossing te bieden voor het door u aangegeven probleem. Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Evert - BVA Auctions

Reactie van de melder van de klacht DennisOuwerkerk

4 maanden geleden - Goedendag,dank u wel voor uw bericht. Wederom een verschrikkelijk belachelijke reactie! ook nu weer, zie voorwaarden en succes ermee.waarom wordt er dan eerst om bewijs gevraagd?! had dan gelijk dit antwoorde gegeven!! nee ik moest foto's maken etc. etc. hoop werk laten doen waardoor het lijkt alsof jullie er veel aan doen, puntje bij paaltje wordt je keihard afgescheept met een nutteloos antwoord.schandalig voor zo'n firma. meerder kavels gekocht, als het klopt met de omschrijving hoor je mij niet. dit is gewoon oplichting!! belazerij!Gelieve het dossier naar eer en geweten bekijken en leren om wel eens de minste te zijn.Waar mag ik de kavels naar retourneren? BVA Auctions B.V. vestiging Leiden?groeten Dennis Ouwerkerk

Alle klachten die gemeld zijn door DennisOuwerkerk