Klacht: Niet eens met prijsopgave

op 30 mei 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb op dinsdag 17 mei 2016 een nieuw toestel Samsung Galaxy S6 thuis gekregen. Nadat ik hem had uitgepakt en had opgestart voelde ik de opstart trilfunctie wel, maar ik had een zwart beeld. De dag erna (18-05-2016) heb ik gelijk contact gehad met Tele2 over deze situatie. Zij hebben mij gezegd het toestel te registreren en te verzenden naar jullie reparatie partner Dynafix. Met de reparatie bon en garantie bewijs heb ik deze op 19 mei 2016 op gestuurd. In de gedachten van dat het toestel zonder kosten gerepareerd terug word gestuurd of een nieuw toestel word geleverd krijg ik op vrijdag 17 mei 2016 een mail over de reparatie. In deze mail krijg ik een prijsopgave van €246,92 incl. BTW. die ik moet betalen om het toestel te laten repareren. Dat ik die €246,92 moet betalen voor de reparatie ben ik het niet mee eens. Ik ga niet voor iets betalen dat ik thuis zo geleverd krijg en niet eens heb gebruikt. Op de zelfde dag heb gelijk contact opgenomen met Tele2. Zij hebben mij verwezen naar Dynafix, maar wanneer ik contact had met Dynafix verwezen zij mij weer terug naar Tele2. Geen van de partijen kwam met een oplossing. Ik werd de hele tijd in mijn opzicht met een ”smoes” heen en weer verwezen. Na 2 á 3 keer rond te hebben gebeld heeft Tele2 eindelijk contact op genomen met Dynafix over deze situatie. Later op de dag ben ik terug gebeld door Tele2. De medewerker heeft gezegd dat Dynafix een breuk aan de achterkant heeft geconstateerd en daardoor ik geen nieuw toestel kan krijgen. Nou ik weet 100% zeker dat er geen breuk was. Want anders had ik het tijdens ons telefonische contact en in de reparatie bon aangegeven.

Als er een oplossing word gevonden zonder kosten.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

9 maanden geleden - Geachte klant, Ik heb uw case voorgelegd bij de interne verantwoordelijke voor Tele2, wij gaan ons best doen u zo snel mogelijk te kunnen voorzien van een inhoudelijke reactie hierop. Onze excuses voor dit ongemak, u hoort zo spoedig mogelijk van mij. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Bericht van Dynafix

9 maanden geleden - Geachte klant, bent u inmiddels door Tele2 over deze case gecontacteerd? Wij hebben deze case bij hen voorgelegd en zij geven aan dat wanneer een barst in een toestel aanwezig is deze buiten garantie valt. Mocht u van mening zijn dat dit niet terecht is mag u met hen hierover contact opnemen. Zoals bovenstaand aangeeft mag u dit uiteraard oppakken met Tele2, ik vind het heel vervelend dat Dynafix u hierin niet kan helpen maar mocht u het toestel inderdaad met deze schade ontvangen hebben willen wij u aanraden dit op te pakken met de leverancier, in dit geval Tele2. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 08 juni 2016 om 11:15 geantwoord

Geachte klant,
Daar wij geen reactie meer hebben ontvangen op onze communicatie zullen wij de klacht voor u sluiten.
Mocht u toch nog willen reageren mag dit uiteraard altijd nog via de klacht, dit is ook mogelijk wanneer deze afgesloten is.

Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd, mocht dit niet zo zijn vernemen we het uiteraard graag van u.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Mahmut57