Klacht: Niet eens met extra kosten

op 29 juni 2015 over Fa-Med B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In begin mei 2015 hebben wij een brief ontvangen over een openstaande nota voor de tandarts. Ik heb toen telefonisch contact met jullie gehad omdat ik het niet eens was met de nota daar deze vergoed was door de zorgverzekeraar. Ik heb vervolgens op 12 mei 2015 een email gestuurd met daarin het vergoedingsoverzicht. Op 15 mei 2015 kreeg ik een email terug dat het niet duidelijk was dat het vergoed zou zijn. Weer telefonisch contact gehad en ik moest maar navraag doen bij de tandarts. Aangezien de dame bij de tandarts niet altijd aanwezig is en het daarom vrij moeilijk is haar te pakken te krijgen, duurde het even voor dit gelukt was. Uiteindelijk kwam ik er samen met de dame van de tandarts achter dat het bedrag niet onder het basispakket van de verzekeraar valt en heb ik met haar afgesproken om het bedrag te betalen. Dit is gebeurd op 17 juni 2015.

10 dagen later kregen wij een brief van Credios met de mededeling dat de openstaande factuur naar hen was doorgestuurd en het verzoek of wij 40euro wilde betalen.

Daar de betaling van 21.09 voldaan was volgens afspraak,vond ik dit nogal vreemd en ben ik er gelijk achteraan gegaan. Credios gebeld, die stuurde mij door naar Famed, Famed stuurde mij weer door naar de tandarts, welke op zijn beurt contact heeft gehad met Famed. Dossier zou terug gehaald worden bij Credois maar de 40euro dient nog wel betaald te worden. Famed gebeld want ik ben het hier niet mee eens. Famed stuurt mij weer door naar Credios want het kan 3 weken duren voor het dossier terug is bij Famed aldus de dame van Famed en zo blijven wij weer in een cirkeltje rond lopen.

Gewenste Oplossing:

Daar ik volgens afspraak de betaling heb verricht op 17juni 2015, zijn de extra kosten van 40euro onterecht en wens ik dat deze kwijt gescholden worden en daarmee de factuur compleet is voldaan, dus dossier gesloten wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fa-Med B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fa-Med B.V. in behandeling genomen

Bericht van Fa-Med B.V.

5 jaren geleden - Geachte mevrouw Nederhof,Wij hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Zou u ons willen bellen. U kunt dan aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken. Wij zullen dan opnieuw contact met u opnemen.Met vriendelijke groet, Famed.

Bericht van Fa-Med B.V.

5 jaren geleden - Tot onze spijt hebben wij een verkeerde naam gebruikt in onze reactie aan u, hiervoor willen wij u onze excuses aanbieden.Wat betreft de voortgang van uw klacht, deze zouden we nog steeds graag middels een persoonlijk gesprek bespreken.Om deze reden hebben wij een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u tot op heden niet kunnen bereiken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons te bellen? U kunt dan aangeven op welk telefoonnummer en tijdstip wij u kunnen bereiken, wij zullen dan opnieuw contact met u opnemen.Met vriendelijke groet, Famed.

Reactie van de melder van de klacht Anoniem

5 jaren geleden - Geachte,Ik heb geen gemiste oproepen op het mobiele nummer dat hier is geregistreerd, wellicht ook het verkeerde nummer gebruikt?Ik hang nu aan de telefoon met de klantenservice.Met vriendelijke groet,

Bericht van Fa-Med B.V.

5 jaren geleden - Naar aanleiding van een telefonisch gesprek met u hebben wij afgesproken u terug te bellen als de nota volledig is afgehandeld.Met vriendelijke groet,Famed.

Reactie van de melder van de klacht Anoniem

5 jaren geleden - Naar aanleiding van het telefoongesprek op 7 juli zou het dossier terug gehaald worden bij Credios en zouden de kosten etc komen te vervallen en het dossier gesloten worden. Echter wat schets mijn verbazing... vandaag krijgen wij een brief van Credios dat als ze voor maandag 20-7-2015 geen antwoord/betaling ontvangen er rechtsmaatregelen getroffen worden.Hier ben ik alles behalve blij mee aangezien de zaak al opgelost zou zijn op 7 juli 2015

Reactie van de melder van de klacht Anoniem

5 jaren geleden - Net Credios gebeld, zij blijken helemaal geen verzoek tot terug trekking gehad te hebben.En zo blijf ik weer aan de gang.Ik wil graag dat dit vandaag nog wordt opgelost!

Bericht van Fa-Med B.V.

5 jaren geleden - Naar aanleiding van uw opmerking, waarvoor dank, hebben wij opnieuw uw zaak onder de aandacht gebracht. Op dit moment wachten wij op de definitieve bevestiging van het feit dat uw dossier is gesloten. Zodra wij deze bevestiging hebben ontvangen nemen wij opnieuw contact met u op. Wij bieden onze excuses aan voor het feit dat de afhandeling langer op zich laat wachten dan wij in eerste instantie hadden verwacht.Met vriendelijke groet,Famed

Bericht van Fa-Med B.V.

5 jaren geleden - Wij hebben een aantal malen geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Graag willen wij aan u doorgeven dat het dossier bij Credios is ingetrokken en uw nota bij ons volledig is afgehandeld. Onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog verdere vragen hebben, dan horen wij dit graag.Met vriendelijke groet,Famed

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fa-Med B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fa-Med B.V.

Heeft op 31 juli 2015 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij zien dat uw klacht nog in behandeling staat. Wij hebben uw klacht afgesloten, Mocht u nogmaals een toelichting willen dan horen wij dit uiteraard graag, en verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen. U kunt dan doorgeven wanneer we u kunnen bereiken. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk opnieuw contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,
Fa-med.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem