Klacht: niet echt een klacht, maar x hose is toch lek gegaan.

op 07 juli 2015 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Ik heb al ruim 2 jaar met veel plezier gebruik gemaakt van de x hose, die 22,5 meter wordt. In de zomer gebruik ik hem vrijwel dagelijks. Nou was een tijd geleden het koppelstuk tussen slang en sproeikop gebarsten, met een barst over de gehele lengte. Nu had ik gelezen dat gardena onderdelen er ook op passen, dus tijdelijk vervangen door koppelstukken van dat merk. Maar daar zit niet de schuifknop op, die het water naar de slang door laat stromen, of als je hem dwars zet; het water niet door laat naar de slang. Ik had met jullie gebeld(bijna 1 maand geleden) en er zou kosteloos toch een nieuw koppelstuk compleet geleverd worden. Heb deze nog steeds niet binnen. En gek genoeg, ging gisteren tijdens gebruik van de slang om tuinplanten te besproeien ineens de slang bovenaan lek. Dat had ik nooit verwacht. Ongeveer 10 a 15 cm vanaf boven, dus bij de kraan. Ik ben nu behoorlijk onthand, want had juist vandaag (zaterdag) er een zwembadje mee willen vullen. Maar het water stroomt er nu boven al uit, waardoor het uitreksysteem van de slang nu ook niet meer werkt, natuurlijk. Ik was altijd Super blij met mijn x hose en heb er bij vrienden, kennissen en familie ook flink reclame voor gemaakt. Hoe kunt u zo snel mogelijk tot een oplossing komen. Met dit mooie weer en ook geen andere tuinslang kan ik nu niet het zwembad vullen en ’s avonds de tuin besproeien…? Graag een nieuwe toesturen als dit kan, maar het liefst wel vandaag. Ik weet niet wat ik nu moet… Ook zat ik nog te wachten op de koppelstukken met regelaar. Kan deze ook nog komen? Vriendelijke groet Esther Fagel Talingweg 46 in Apeldoorn. 7331ES. 0653614824.

Als het zo snel mogelijk opgelost wordt en het liefst met een express (Super snel levering) wordt toegezonden. Daar wil ik dan wel extra voor betalen, door automatisch afschrijven. Als het goed is hebben jullie mijn rekeningnummer. Voor het koppelstuk hoefde ik niets te betalen, was service, zei de dame aan de telefoon. Geldt dit ook voor het toch wel onverwachte lek gaan van de slang?

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 07 juli 2015 om 10:33 geantwoord

Op 7 juli 2015 geprobeer telefonisch contact op te nemen met de klant, echter tefergeefs. WIj hebben een nieuwe Xhose 22,5 meter toegezonden. Wij verwachten de nieuwe Xhose in de loop van de week af te leveren. Helaas kunnen wij geen garantie geven op de nieuwe Xhose, aangezien de garantie reeds is verlopen.

Reactie van de melder van de klacht ikeaprinses

5 jaren geleden - Ik ben heel blij dat jullie zo snel al (toch) weer een nieuwe x hose hebben opgestuurd. Super blij, ermee, bedankt! Had het telefoontje inderdaad gemist en ook de communicatie over de behandeling van deze " klacht". Bedankt allemaal, Esther uit Apeldoorn.

Alle klachten die gemeld zijn door ikeaprinses