Klacht: Niet doorsturen van bevestigingsmail aankoop parkeertijd Eindhoven AirPort en zelfs na 5 dagen geen antwoord geven op mijn mails

op 20 mei 2016 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Reis geboekt bij Travelbird naar Krakau . Vertrek Eindhoven . Bij online inchecken bij Ryanair kon ik parkeertijd bijboeken (5 dagen 45 euro) betaald met Visa . De online incheck moest gebeuren onder touroperating+19857451@travelbird .be.
De bevestigingsmail werd dan ook naar dit adres gestuurd. Onmiddellijk een mail gedaan naar klantendienst Travelbird maar tot op heden ( reeds 5 dagen) geen antwoord gehad.
De mail moest het parkingnummer en de code om in en uit te rijden bevatten .
Dit hadden we dus niet!
Gevolg: dag vertrek stonden we op verkeerde parking en na 45 min zoeken konden we op de juiste parking niet inrijden omdat we geen code hadden ?
Reis begon dus al met stress en zal ook zo eindigen als ik niet kan uitrijden zonder de code en nog eens de volle pot moet betalen (50 euro).
Ik zal dus voor dezelfde parking 2 keer moeten betalen 45 op voorhand met Visa en 50 bij aankomst. Leuk is anders.
Maar mijn grootste frustratie is dat ik zelfs na 5 dagen mailen zelfs geen antwoord krijg van Travelbird ?
Ik heb een livechat gehad met Ryanair en die zeiden dat ik.contact moest zoeken met de touroperator wat ik dan ook gedaan heb maar geen respons.

Ik zal tevreden zijn als ik voor zaterdag 21/5 de mail met de parkeercontrole heb en als dat niet meer lukt dat ik de 45 euro terugkrijg die ik op voorhand betaald heb

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelbird nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Diana kissen