Klacht: niet deskundig haalbaarheidsonderzoek

op 02 juni 2017 over JuroFoon in de categorie Juridisch

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jurofoon voert vooraf haalbaarheidsonderzoek uit. Vervolgens binnen 1 jaar 3 juristen op de zaak, die allen opnieuw van alles willen weten. Geen van deze 3 juristen heeft ooit aandacht geschonken aan de bevoegdheid van de rechter of dit volledig onderzocht. Rechter wijst vonnis: rechter is niet bevoegd. Dit had bij deskundig onderzoek door Jurofoon zelf al vastgesteld kunnen worden. Ook op mijn verzoek dat management mij uitlegt waarom ik 3 juristen in 1 jaar op de zaak krijgt, is geen gehoor gegeven. Zaak verloren door ondeskundigheid van deze juristen.

Gewenste Oplossing:

Jurofoon start nieuwe zaak bij een wel bevoegde rechter op haar kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar JuroFoon over deze klacht.

Bericht van JuroFoon

3 maanden geleden - Geachte mevrouw/ heer, Er zijn meerdere pogingen gedaan om contact met u te leggen zowel telefonisch als per mail, dit is helaas niet gelukt. Wij vragen u daarom vriendelijk om contact met ons op te nemen om de klacht te kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Jurofoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door JuroFoon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat JuroFoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

JuroFoon

Heeft op 17 juli 2017 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Ranik,

Graag verzoeken wij u nogmaals telefonisch contact met ons op te nemen (043-8800200)
Helaas heeft u niet meer gereageerd op ons verzoek van 22 juni jl.
Wij willen de zaak graag met u bespreken om een oplossing te vinden; niets zo vervelend als een ontevreden klant.

Met vriendelijke groet,
HelloLaw (voorheen JuroFoon)

Alle klachten die gemeld zijn door Ranik