Klacht: Niet de kortingsprijs gehad

op 29 mei 2016 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had voor mijn verjaardag kado bonnen gehad van Douglas. Mijn luchtje is Tressor en wilde een grote fles kopen die met korting 109 ,81 met korting nee zei die mevrouw dat kan niet u moet 122,95 betalen voor 100 ml die prijs was door gestreept , ik heb Douglas Nederland gebeld die mij vertelde dat dat het belijd van Douglas is, aangezien ik al die kado bonnen had moest ik het wel kopen maar ik heb er van geleerd geen douglas bonnen meer.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de 13 euro die ik teveel heb betaald terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douglas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Douglas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Douglas

Heeft op 30 mei 2016 om 13:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Munnik,

Bedankt voor het delen van uw klacht via klacht.nl. Wij bespreken uw klacht graag met de Beauty Advisors van de store die u heeft bezocht. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons te vertellen welke Douglas store u heeft bezocht?

We zien uw reactie graag tegemoet. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Webcare Douglas

Alle klachten die gemeld zijn door Suzan munnik