Klacht: Niet conform afspraak afsluiten van TV, internet en mobiel

op 07 september 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

In tegenstelling tot de afspraak met Tele2 en Ziggo heeft Tele2 mij een week eerder afgesloten. Hierdoor moest ik juist extra kosten maken om zowel met Tele2 als Ziggo contact te kunnen onderhouden. Ziggo hield zich wel aan deze afspraak.
Ik heb een prepaid simkaart gekocht om dit contact mogelijk te maken.
Extra kosten 65,- Euro, die ik met hun factuur wil verreken.
Op al mijn mails, brieven en aangetekende brief heb tot heden geen enkele reactie gekregen.
Integendeel: ik kreeg een aanmaning onder bedreiging met een deurwaarder om te betalen anders zouden ze mij ook nog afsluiten!!!!!
Nou afgesloten was ik dus al.
afschrift van mijn laatste brief:
Tel2 Nederland BV
Postbus 289
2400 AG Alphen aan de Rijn
Beesel, 7 september 2018

Betreft: uw schrijven van 4 september 2018

Beste meneermevrouw,

Er staat volgens u nog een rekening open.
Omdat ik vanaf juni 2018 vele mails en brieven heb gestuurd over een te vroege afsluiting op 2 juni 2016 i.p.v. 6 juni 2018 zoals afgesproken en u nergens op reageert, stuur ik u nogmaals deze brief.
Door onduidelijk, computer gestuurde nietszeggende mails, bevestigingen met antidateringen en dreigende brieven over niet betalen anders sluiten we jou af, blijkt dat u mijn klacht niet serieus neemt.Dit terwijl ik al afgesloten was! Geen enkele inhoudelijk antwoord of reactie mocht ik ontvangen op mijn mails, brieven, aangetekend of niet.
Waarschijnlijk is dit uw tactiek om (ex-) klanten te intimideren, hopende dat ze uiteindelijk moe en bang worden. (Lees de reacties op uw site)
Als ik nu binnen 5 werkdagen geen antwoord krijg op mijn aangetekend schrijven van 26 augustus 2018 zal ik deze zaak aan mijn raadsheer ter beschikking stellen om verdere stappen te gaan nemen.
Voornaamste klacht ligt in het feit, dat u mij op 2 juni l.l. heeft toegezegd op 6 juli 2018 mijn contract zou beëindigen, maar mij onverwacht op 2 juli 2018 heeft afgesloten. Hierdoor heb ik extra kosten heb moeten maken ook om u te woord te kunnen staan. Zonder mobiel, T.V. of computer ligt alle communicatie stil en dat kan in deze tijd echt niet!
Verder is het feit, dat u nergens een antwoord op geeft zeer irritant en ontoelaatbaar en ervaar ik als zeer klantonvriendelijk.
Dit laatste is des te irritanter, omdat als ik al een mail of brief van u krijg, er steevast onder staat: “We blijven in contact”. Helaas staat er niet bij hoe!
Verder heb ik een kopie van deze brief ook op “Klacht.nl” geplaatst.
In afwachting op uw antwoord verblijf ik.

W.Brouns
Beesel

Ik zou tevreden zijn met een serieuze reactie, begrip voor mijn situatie door deze te vroege afsluiting en tegemoetkoming in mijn extra onkosten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht broun014

3 maanden geleden - Vandaag kreeg ik weer een bericht, dat ik een achterstand had. Weer de bedreiging, dat ik zou worden afgesloten en eventueel 28 Euro voor een nieuwe aansluiting zou moeten betalen. ZIJN ER MEER MENSEN, DIE DIT HEBBEN MEEGEMAAKT! Op geen enkele brief, aangetekend of niet, krijg ik antwoord. Wat is dit voor 'n bedrijf, dat onder elke brief of mail de zin schrijft: WE BLIJVEN IN CONTACT!

Alle klachten die gemeld zijn door broun014