Klacht: niet complete kavel geleverd

op 24 april 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Ik heb via BVA een complete boxspring gekocht; allereerst werd ik gebeld door BVa dat ze de koerier een verkeerd bed hadden meegegeven en wilde ze niet meewerken aan het omruilen van het bed op initiatief van de koerier is het alsnog goed gekomen.
Bij aflevering bleek dat de boxspring niet compleet was; er ontbraken de poten en de matrastopper welke duidelijk vermeld in de kavel stonden.
Ondanks diverse mailwisselingen en ingediende klachten via Thuiswinkel reageert BVA niet en heb ik nog steeds een niet compleet bed wat niet in elkaar gezet kan worden.

Nergens tevreden over

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van BVA Veilingen

3 maanden geleden - Beste mevrouw Van Ruiswijk, Ontzettend vervelend dat u een slechte ervaring met BVA heeft gehad. Uiteraard is het niet de bedoeling dat u een incompleet kavel geleverd krijgt. Onze afdeling Klantenservice gaat kijken / bespreken wat zij eventueel voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, BVA Auctions

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht mvanruiswijk

3 maanden geleden - Beste BVA, uw reactie is inmiddels een week geleden maar ik heb nog niets van u vernomen? Met vriendelijke groet, M van Ruiswijk

Alle klachten die gemeld zijn door mvanruiswijk