Klacht: niet compleet

op 28 april 2016 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Ik heb bij bva auctions een babyfoon gekocht. Het was een showmodel stond erbij in de beschrijving. Geen probleem dacht ik hij hoeft niet helemaal nieuw te zijn als die maar niet beschadigd/kapot of niet compleet is. Helaas werd het dit keer niet thuisgebracht dus moest ik een oplossing vinden, of een heel stuk rijden om het op te halen terwijl ik er eigenlijk geen tijd voor heb. Of via bva auctions een van de bezoegservices die met bva auctions samenwerken. Dus ik contact opgezocht en geregeld dat hun de babyfoon ophalen en en zouden bezorgen. Nou zo gezegd zo gedaan ik krijg een week later de babyfoon binnen: Beschadigd nou oke daar kan ik mee leven. Maar hij was ook niet compleet. Er zat een kabeltje bij die er totaal niet bij hoorde en er zat geen oplader/houder bij voor de ouderunit! Nou dat is lekker denk je dan. Dan voel je je eigen gewoon opgelicht! Als er nou bij stond in de beschrijving, showroommodel niet compleet. Dan had ik het natuurlijk nooit gekocht want dan wisten de mensen waat ze aan toe zijn. En wie koopt er nu een babyfoon waar ze niks mee kunnen.. ik contact opgenomen met bva auctions en het probleem voorgelegd die zouden kijken wat ze voor me konden doen.. aantal dagen later krijg ik een reactie: dat ze niks voor me konden doen ik had zelf maar moeten kijken of die compleet was bij het ophalen.. ik nog een reactie gegeven dat ik op zn minst wel een oplossing had verwacht. Maar nogsteeds geen reactie op gehad. nouja zeg is dat nou klantvriendelijkheid.daar sta je dan met een babyfoon die niet compleet is en je portemonne een stuk lichter! Voor mij en de mensen om mij heen nooit meer bva auctions!

Als ik het ontbrekende onderdeel krijg. Of deze kan omruilen voor wel een complete babyfoon (met terugspreekfunctie)

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van BVA Veilingen

8 maanden geleden - Geachte mevrouw, Graag reageren wij op uw bericht op deze site. Wij vinden het heel vervelend dat u dit heeft moeten ervaren. U heeft de kavel in een executieveiling gekocht. Alle kavels worden voetstoots, in de staat waarin deze zich op dat moment bevindt, aangeboden met alle daaraan verbonden lusten en lasten. De technische staat van de kavels wordt door BVA Auctions B.V. niet gecontroleerd. Daarom kunnen wij daar geen uitspraken over doen. Wij bieden u onze verontschuldigingen aan voor het ontstane ongemak maar kunnen helaas geen oplossing bieden. Met vriendelijke groet, BVA Auctions Yashmin

Alle klachten die gemeld zijn door francoiske