Klacht: niet bezorging krant

op 11 september 2016 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Ik heb van 26-8-2016 t/m 4-9-2016 een verzoek ingediend om krant te bezorgen op adres Kerkstraaat 90 in Cadier en Keer vanwege vakantie. Helaas heb ik van mijn zoon moeten vernemen dat er gedurende die tijd geen krant is bezorgd op voornoemd adres. Hoe gaan wij dit oplossen?

Ik zou het op prijs stellen als u mij het bedrag vergoed voor de dagen dat de krant niet bezorgd is, dit zijn 8 dagen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dagblad de Limburger over deze klacht.

Bericht van Dagblad de Limburger

2 maanden geleden - Geachte heer Geelkens, Excuses dat deze bezorging niet goed verlopen is. Wat wij mogen aanbieden is de krant alsnog extra tijdelijk op het adres van uw zoon. We zullen dit overmorgen in laten gaan. Indien de krant niet bezorgd wordt op dit adres, laat het dan a.u.b. weten op 088-7766550 Helaas Mogen wij geen geld terugstorten. Bij een blokkering wordt er pas VANAF 1 week teruggestort. Vriendelijke groet,' M. Houwers Lezersservice MGL

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 26 september 2016 om 11:30 geantwoord

er is 14 dagen de krant nog gratis bezorgd op hedonatieadres
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - -- - - -- - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door j.geelkens@home.nl